tirsdag 2. februar 2010

reisesyk.

Nå er det snart ut på tur igjen,å denne gangen går turen til Thailand. Gleder oss til sol og massasje hver dag,og friheten en har når man reiser uten barn. Etter en tøff og slitsom tid de siste månedene, bestemte vi oss for å ta oss en tur langt bort, å bare kose oss. Med på turen blir Thomas sin pappa Kjell, samt søsknene til Thomas, Linn, Kim og Kenneth. Kim og Kenneth skal ogå ha med seg kjærstene sine Cathrine og Timea. Så som dere skjønner blir det en skikkelig familietur. Lille Luca blir en uke hos mormor på Elverum og en uke hos morfar og besta på Hamar. Vi tenkte som så at dette blir nok siste gang på mange år vi har muligheten til å være litt egoistiske siden det kommer en liten en til i mai. Det blir nok ikke like lett å få barnevakt i 2 uker når en har to småtasser i hus. Ellers går dagene med til jobb for min del , mens GK er hjemme og passer Luca på fjerde uka. 2 uker til nå så kan han begynne i barnehagen igjen. Det blir nok godt for Luca og mamma. Men ellers er vi friske og raske alle sammen å det er jo viktigst.

Thomas

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei
Dere fortjener tur alle sammen, og jeg gleder meg med dere. Kos dere mye og ta godt vare på hverandre.

Jeg er gjerne barnevakt for to..... og tre også om dere trenger det. Men hadde vært greit å bodd på samme sted og hatt barnehageplass på dagtid mens mormor er på jobb.

God tur alle Furulunder.
Jeg skal kose meg med Luca og gleder meg veldig til å være sammen med han så mange dager i strekk.

Kari

Gunn-Kristin sa...

Takk takk mamma! Ja nå er det jammen ikke lenge igjen! Må snart begynne å pakke ;)
Hehe, ja du får nok være barnevakt for to-tre etter hvert!
Kommer nok nærmere etter hvert da ja ;)
Dere må kose dere masse!! Det skal vi også! Satser på at vi treffes på skype.

klemklem