tirsdag 27. april 2010

Tiden går sakte, men dagene går unna alikevel! Etter bhg-levering er det sofatid med bok, te og så kanskje en liten dupp... Har fått beskjed om å slappe av tiden før babyen kommer, så må vel høre på hva dere sier! Men jeg klarer ikke ligge dagen lang så det blir litt husarbeid og annen småpusling uansett! Ikke alltid like effektivt da kroppen blir fort utmatta... Godt det ikke er så lenge igjen! 12 dager i dag! Men siden jeg gikk 4 dager over med Luca regner jeg med å gå over denne gangen også. Det kan fort bli 14 dager over også.

I helga hadde vi besøk av farfar og onkel Kenneth (som har klart å løsrive seg fra kjærligheten i New York noen uker). De var med Thomas og henta Luca i bhg. Luca ble så glad da han så farfar så han løp rett inn i favnen hans med et stort smil :o)
På lørdag dro vil til Oslo for å spise lunsj. Gutta ville se fotballkamp på pub, så da kom onkel Per Erik og holdt Luca og meg med selskap. Det var kjempe fint vær med sol og blå himmel. På vei hjem måtte jeg innom og kjøpe med meg oreokake på Deli De Luca...mmmmmm!! Den er skummelt god! Må prøve å finne en oppskrift så jeg kan lage en hjemme også. Kanskje noen som kommer på barselbesøk er så heldige å få smake ;o) Tror jammen jeg skal en tur på butikken og handle inn til å bake en nå jeg!

Ha en fin dag alle sammen!!

--Gunn-Kristin--

2 kommentarer:

Kari Motrøen sa...

Høres spennende ut den kaka. Er det greit med flere runder barselbesøk....... hvis man liker kaka? Ha en super dag dere også. Glad i dere. Klem

Gunn-Kristin sa...

mmmm den er utrolig god!! den skal du få smake en dag ja :) Det ble ikke baking i går så vet ikke helt om oppskrifta jeg fant er den beste, men skal snart prøve den ut!
hehe, kom så mange turer du orker! kake skal det bli. deilig tanke at du har sommerferie og faktisk har mulighet til å være med oss litt i sommer! enten her, på hytta eller Elverum.
glad i deg også :)
klem oss