søndag 26. september 2010

Bilder fra i sommer og i høst




Oss og faddere

Besteforeldre og oldeforeldre


Dåpen til Eliah, 22.august, ble utedåp. Den første i Rælingens historie så avisa kom og laget en artikkel. En bonde med traktor kjørte de som var dårlige til beins, høygravide og meg med barnevogn utover.
Faddere var Kai og Rebecca, Per Erik og Anette :o) Takk for at dere ville stille opp!!
Denne gangen kunne også oldeforeldre komme! Det satte vi veldig stor pris på!
Takk til alle som kom og delte atter en dåp med oss! Vi hadde en finfin dag!


         Sortland, på besøk hos Berit og Harald:

                 Luca og kattepus. "Jeg har fått meg ny venn jeg mamma!"

 Pappa og gutta
 Thomas og Harald spiller dart
 Ut på en liten rusletur
 Mamma og gutta
 Bade må vi selv om vi er på tur :) Han slapp i hvert fall å bade i brødboksen...... ;)
 Den ene dagen med sol dro vi på biltur til Lofoten med Stine, Bjørn og Synne. Her er barna med lopper i blodet!
Henningsvær. Nydelig sted!!



Høst 2010



                                                      Besøk hos farfar


 Eliah får grøt for første gang med hjelp av storebror

Besta med tante Maja & tante Mina og Eliah & Luca

 På hyttetur! Tålmodig liten venn mens vi andre jobber

 Kakepause






 Jeg strikker og strikker... Godt å ha noe å gjøre om kveldene når høstmørket setter inn.
 ps... tar i mot bestilling :o)


Luca og Alexandra hos farfar

3 kommentarer:

яιтα ємιℓιє ㋡ sa...

Heisann GK! Nå har du en ny snoker på bloggen din! Nydelige bilder av gutta dine! Og så flink du er til å strikke!! Imponert! navneforslag for broren til Enya; Milian.. men han har kanskje fått navn nå :) Hils gogutten min!

gunn-kristin sa...

hei Rita! men det var jo en hyggelig snoker å få da :)
noe må en jo ta seg til når unga sover søtt vet du!
navnet ble Sander. Men det var et fint forslag!
Skal hilse jeg! skal nok hilse tilbake og!

Charlotta sa...

Hej Gunn-Kristin! Så roligt att du har en blogg man kan följa, har lagt den till i bloglovin nu :). Hoppas att allt är bra med er alla! Kram, Charlotta.