torsdag 2. september 2010

Tiden flyr og Eliah har allerede blitt 3 mnd!! Han smiler og ler, og er en veldig sterk liten krabat. Luca er fremdeles en stolt og snill storebror og vi koser oss som ordentlig familie! 
Begge gutta er i seng undt kl 19-20, og det er deilig for oss siden får litt alenetid. Selv om jeg gjerne legger meg kl 21... Man blir sliten og trøtt av å ikke få sove hele natta! Kan ikke huske sist jeg sov en hel natt...

Nå i september kommer det mange nye lekekamerater for gutta våre. Naboa våre, Linn&Rikard (Enya), får en gutt, pappa&Britt får en liten en, ei kollega av meg får ei jente, fetteren min, Vegar, venter en liten en, og så fikk Stine og Bjørn ei jenta til på lørdag. Lurer på om desember 2009 var en kald og kjedelig mnd?!?

Legger ved noen bilder av diverse :o)



















Luca leverte smokken sin til Kaptein Sabeltann




Harddisken slutta å fungere så legger inn flere bilder senere! Nå er det natta :o)


--Gunn-Kristin--



1 kommentar:

Anonym sa...

Herlige bilder:) Morsomt å se bildet av Luca da han ga bort smukken. Glad i dere!