tirsdag 22. november 2011

Da er vi i gang med huset!! Nå har de støpt gulvet, og etter en natt med motortrøbbel på Tynset kom endelig lastebilen frem med deler av huset i dag! Garasjen kom i går, så nå skjer det ting!
Thomas skal sette opp garasjen selv. Kenneth kommer til helga for å hjelpe til så de kommer igang.








Luca ble 4 år 30.okt og da var det full fest! Masse kaker, besøk og gaver :)













Og endelig ble jeg ferdig med teppet til Anne Grehte sin Kaja ;)





For dere som får julekort så vit at det ligger mye svette, TÅRER, og slit bak de :)




Ha en fin uke videre!!

3 kommentarer:

Britt Nordsveen Motrøen sa...

Så herlig å se blider fra tomta!! Endelig synlige bevis på fremtiden!! Jeg ønsker meg dette fantastiske nissebildet :0)
God klem til deg!

kathrine sa...

Hei!! Ble såå glad når jeg fant en blogg om huser Modena,vi liker dette huset godt og skal muligens bygge det i løpet av året..Men vi ønsker å gjøre litt om på planløsningen... Kan jeg spørre hva dere har gjort??Håper du legger ut flere bilder ;)

kathrine! :)

Gunn-Kristin sa...

Beklager Kathrine at jeg ikke har svart deg før! så nemlig ikke mld før nå og jeg har ikke vært her på en stund... Ikke sikkert du leser denne mld nå engang..
Har dere bygd huset?