tirsdag 13. april 2010

Har fått noen kommentarer om at det skjer litt for lite her inne. Skal prøve å gjøre noe med saken! Trudde liksom ikke det var så mange som fulgte med her inne... Legg gjerne inn kommentarer så ser jeg at det er noen her :)  

I går hadde jeg min siste dag på jobben. Starta mammapermen i dag og det føles godt!! Feira det med å vaske vinduer. Så kan vi faktisk se klart ut av vinduet ;) 

Var hos jordmor med lillebror i dag og alt så fint ut. Han ligger med hodet rette veien, men det har ikke festa seg enda. Det er ganske vanlig for 2.gangsfødende siden det er bedre plass i bekkenet enn første gang. Hørte hjertelyden og den dunka fint og flott! Godt å høre! Selv om jeg kjenner at han beveger seg hele tiden er det alltid godt å høre hjertet dunke!

Luca er bare blid og fornøyd om dagen. Sover fremdeles godt i sin nye seng, og ligger der hele natta. Var litt bekymra for om han kom til å komme inn til oss hver natt, men det har enda ikke skjedd. (Skulle ikke skrevet dette for nå tusler det små barneskritt over hodene våre her... Han la seg for en time siden, men nå var han ute av senga... Mulig han bare henta seg en bok...kommer i hvert fall ikke ut av rommet.) Han har begynt å sove til halv 8-8 og det er deilig!! På fredag våkna jeg da han våkna (sover utrolig lett og våkner av den minste ting...). Hørte først han lå og sang i senga. Så gikk han ned på gulvet og da trodde jeg at nå får jeg besøk. Men nei... det ble stille igjen. Kl 08 stod jeg opp og lista meg bort til døra hans. Da satt i senga med dyna over seg, lyset på og leste bok! Det samme skjedde lørdag og søndag. Tror nok det var godt for han med ny seng. Han ble litt friere og selvstendig!   


Legger ved noen bilder av div.

Et gult fargebad hører med i påsken


En liten svingom med morfar og tante Maja


Vårens første sykkeltur. Prøvde en arvet trehjulssykkel, men bena er enda litt for korte...


Enya og Luca nyter den siste snøen i hagen før den forsvinner



--Gunn-Kristin--

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei. koselig at du skirver igjen.


-Madeleine-

Anonym sa...

Hei. koselig at du skirver igjen.


-Madeleine-